Moćan softver za Planiranje Resursa Preduzeća (ERP) i Upravljanje Odnosima sa Klijentima (CRM) dizajniran da objedini sve operativne procese vašeg poslovanja pod jednim krovom i poveća efikasnost. Optimizujte svoje radne tokove i ojačajte procese donošenja odluka pomoću ovih rješenja koja objedinjuju kritične funkcije kao što su računovodstvo, zalihe, prodaja, marketing, praćenje kupaca i Prodajno Mjesto (POS).
Često postavljana pitanja
ERP (Planiranje Resursa Preduzeća) je sistem koji omogućava preduzeću da na integrisan način upravlja svim svojim resursima i procesima. Dostupna su i skalabilna rješenja pogodna za MSP.
CRM (Upravljanje Odnosima sa Klijentima) centralizuje podatke o klijentima, prati prodajne prilike, upravlja marketinškim kampanjama i poboljšava korisničku uslugu.
Neka od naših ERP rješenja dolaze sa integrisanim modulom za Prodajno Mjesto (POS) za maloprodajna preduzeća.
Mnoge ERP i CRM skripte nude API podršku ili omogućavaju integraciju sa popularnim aplikacijama trećih strana.
Ova rješenja su dizajnirana sa fleksibilnošću da zadovolje potrebe preduzeća u mnogim različitim sektorima kao što su maloprodaja, usluge, proizvodnja i distribucija.